2007-09-11

Läsarbrev: Fysikens enhetsteori

Ingvar Åstrand skrev:

Eftersom Du är intresserad av skrönor och myter och har skrivit om den einsteinska patafysiken som en faktoid så vill jag fördjupa Dina och Dina läsares insikter i och kunskaper om den fysiska verkligheten. Studera min hemsida som jag ska utveckla vidare. Jag vill inte lägga ut mer för tillfället pga prioritetsskäl.

http://www.theuniphysics.info

Jag har skrivit en del om Einsteins teorier i faktoida sammanhang, men aldrig beskrivit dem som faktoider, och definitivt inte som patafysik (se detta ord). Kanske Ingvar missuppfattat något? - Kanske det.

2 kommentarer:

Tore Kullgren sa...

Jag fattar ingenting av Ingvars brev.

Hexmaster sa...

Jag antar att den slutsats som dragits är att faktoider.nu tar upp einsteins fysik som faktoid. Och att jag därför skulle kunna tänkas vara intresserad av en bättre fysikalisk teori. Försöka duger, antar jag.